Pracovní doba, která trvá osm hodin a hned po jejím skončení návrat domů. Po návratu domů můžeme vypnout služební telefon a emaily si překontrolujeme až druhý den ráno. Kdo z nás má v práci takové podmínky? Téměř nikdo!
A pokud podnikáme a jedná se o čistě naše obchodní záležitosti, jsme s prací mnohem více propojeni. V kanceláři tak trávíme ne osm, ale často deset, dvanáct i více hodin denně. V takovém případě už musíme velmi dbát na to, aby její vybavení bylo vhodně navržené a aby se nám pracovalo co nejpohodlněji.
· Respektujte ergonomii
Určitě je správné, pokud se zamyslíte nad stávajícím vybavením kanceláře, nad jeho funkčností a také nad správným rozmístěním. Máte dostatek místa na pracovní ploše? Máte vše po ruce tak, abyste nemuseli po kanceláři stále přecházet a něco si podávat? A především: Splňuje váš mnoho let starý nábytek pravidla stanovená ergonomií? Tedy výšku stolu, umístění počítače, vzdálenost zásuvek od stolu, nastavení pracovní židle?
· Nový vzhled, nová funkčnost
Ačkoliv se vám zpočátku může jevit nákup nového kancelářského nábytku jako zbytečná investice, není tomu tak. Sestavy kancelářského nábytku jsou navrženy tak, aby přesně odpovídaly moderním požadavkům nejen na pohodlí, ale i na reprezentativní vzhled. Vy vidíte svou kancelář každý den a už jste přestali vnímat to, jak nehezky působí na vaše klienty a obchodní partnery. Volte změnu! Zakupte nové vybavení a uvidíte, že se vám investice vrátí v podobě většího pohodlí při práci i vyšší efektivity plnění pracovních úkolů.
· Barva, která je stále moderní
Často se stává, že zpočátku koupíte jen část nábytku a postupně, jak se firma rozrůstá, přikupujete další kousky a budujete nová pracovní místa. Velkým problémem bývá, že nové kusy nábytku už není možné zakoupit ve stejném dekóru. V takovém případě je výbornou volbou sázka na bílou barvu!