Je opravdu na místě věnovat podstatnou část pracovního plánu marketingu, abyste do svého obchodu přilákali ještě více spotřebitelů, než je tomu doposud.
Jak to udělat? Tak to snad Vaše marketingové oddělení ví nejlépe. Těch správných tahů učiněných ve správnou chvíli je přece mnoho. A nemusí jít pouze o nákladné akce.
Nakupují zákazníci ve Vašich obchodech? Ano.
Máte takové zboží, které je žádané a kvalitní? Ano.
Vkládají Vaši zákazníci své nákupy do tašek? Ano.
Tak už to máte, ne? Věnujte jim nákupní tašku s logem Vaší firmy.
Že je to drahá záležitost? Kde to žijete?
Objednatpotisk tašek pro Vaše reklamní účely se Vám rozhodně vyplatí. Chce to jen trochu nápadů.
Papírové tašky
Zákazník si přece nemusí ke každému nákupu kupovat plátěnou tašku s Vaším logem. Udělejte, třeba týdenní akci, kterou nazvete: Ukládejte nákup do našich tašek.
Pro tento týden si nechte potisknout papírové tašky, do kterých bude Vaše obsluha zákazníkům nákupy hned u kasy ukládat. Zákazníci takovou pozornost z Vaší strany uvítají.
Látkové tašky
Zákazník je vždy potěšen tím, když ke svému nákupu dostane ještě něco navíc. Proč byste nemohli provést týden s plátěnou taškou s potiskem za nákup nad nějakou rentabilní sumu? Bude-li Vaše taška jako dárek originální a netradiční, věřte, že se to rozkřikne. A to Vy potřebujete! Zlákat potenciální zákazníky k nákupu nebude problém!
BIO tašky
Dnes je veliký trend všeho s předponou bio. Jděte s dobou! Proč byste nemohli zorganizovat bio týden s BIO taškou, která je notabene potištěná ekologickými barvami. S trochou výtvarného cítění a vkusem, o což se zcela jistě postarají odborníci, dokážete své zákazníky ohromit.
Nemyslíte, že tyto nápady nepatří do starého železa? Nechť si Váš marketingový tým vezme do ruky kalkulačky a začne počítat.
Ať spočítají náklady a odhadnou zisk. To je přece jejich práce. Proto ve firmách jsou. Jejich cílem je nalákat zákazníky, kteří nakupují.