A je to tu zase. Velký festival v rovině okresního města se blíží a je to opět na Vás. No. Loni jste všechno šil horkou jehlou. Což se tedy letos pochlapit a nechat si dost času na přípravu?
Ono to pořád stejně nejde všechno časově stihnout v optimální rovině. Někdy potřebujete i rychlé odpovědi, Zvláště pak na otázky, které se týkají finančních nákladů.
V tom případě se neobejdete bez online kalkulace tisku!
Zkusíme Vám pomoci.
Pojďme si tedy udělat takový nástin úkonů, při kterých online kalkulaci tisku snadno a rychle využijete. Tisk vstupenek, letáků a plakátů musíte zajistit jako první. Jedná se o propagaci, která se váže k těm časově nejrychlejším.
Lidé musí vědět hodně dopředu:
· co se chystá,
· kde se to chystá
· a kdy se to chystá!
Vaším prvořadým úkolem bude tedy navrhnout letáky a plakáty, které oznamují nadcházející událost.
Musíte mít přehled, kolik kusů budete od každého typu potřebovat, ale také, na jakém papíře je budete chtít tisknout. Pokud nejste zdatní výtvarníci, domluvte se i na grafickém provedení. Učený z nebe nespadl a všichni nemohou umět všechno. Proto si raději nechte poradit, aby Vaše vytisknuté letáky a plakáty splnily svůj účel.
Když budete mít všechno pohromadě, bude Vám scházet poslední, a to dost zásadní údaj, jako je cena za Vaši případnou objednávku.
Případná objednávka je to proto, že stále ještě díky online kalkulaci tisku můžete měnit parametry, abyste se dostal na cenu, která je pro Vás přijatelná. Je fajn, když takto můžete ubírat, přidávat, měnit, aniž byste se obával, že zaplatíte víc, než můžete.
Nezapomeňte na vstupenky do předprodeje
Předprodej vstupenek je šikovným barometrem zájmu návštěvníků.
· Když bude prodán nízký počet, je nutné zahájit účelnější propagaci, či jiný marketingový tah!
· Naopak, bude-li počet vstupenek rychle ubývat, spočítejte si s online kalkulací tisku i tisk brožur o koncertních vystoupeních. Předprodej vstupenek ukazuje na velký zájem!
Proto si tisk vstupenek zajistěte zároveň. Třeba dostanete množstevní slevu za objemnou objednávku.