To přece vůbec nevadí, že patříte k těm malým živnostníkům, co mají své stálé zákazníky, kteří při nákupu prohodí pár slov ze života. Lidé takové obchůdky milují. Rádi se vrací tam, kde je znají, a kde to dobře znají i oni.
- Ale Vy přece můžete přilákat i další zákazníky.
- Vy můžete rozšířit nejen sortiment, ale i klientelu.
- Vy můžete všechno.
A víte, proč? Protože svým zákazníkům umíte naslouchat. Vy můžete vyzkoušet i finty ohromných obchodních řetězců, jako jsou ty letáky .
I když se Vám to zdá divné, nikdy nemůžete vědět, jak moc můžete ovlivnit letákem spotřebitele.
Tak tento nápad hned nevyhazujte do pomyslného koše.
- Rozšiřujete sortiment?
- Máte časově omezenou akci na některé produkty?
- Nabízíte rozvoz nákupu starým nemocným lidem?
- Nebo nabízíte přípravu nákupu podle rozpisu rovnou do tašky na dobu, kterou si určí zákazník?
- A jak dáte tyto nabídky vědět ostatním lidem?
No, jedině letákem. Zdá se Vám tisk letáku, jako zbytečná investice? A navíc nákladná? A jak to víte, že je nákladná a zbytečná? Už jste si zkoušel spočítat ty náklady? Už jste zkoušel letáky rozhodit mez spotřebitele? Nezkoušel. Tak vidíte. A navíc! Online kalkulace tisku letáků podle Vašich požadavků není tak náročná v provedení, ani časově. Už jen to slůvko online. Neříká Vám to něco? No ano. Na internetu si můžete nezávazně zadat parametry a spočítat, kolik byste zaplatil.
Co říkáte? Nevyzkoušíte to? Nestálo by to za řeč?
Víte, jako podnikatel nesmíte ustrnout na starých vzorcích prodeje. Musíte také trochu přidat do toho pověstného mlýna. Konkurence je silná. A nikdy nevíte, kdy Vám přímo před nosem postaví nějaký ten šílený market. Při silné klientele stálých zákazníků můžete uspět i tak. Ale nejprve si ji musíte vybudovat. Takže budujte s novým marketingovým nástrojem, jako jsou letáky!